Stage - Reisverslag uit Nederland, Nederland van klasb1b2 - WaarBenJij.nu Stage - Reisverslag uit Nederland, Nederland van klasb1b2 - WaarBenJij.nu

Stage

Door: Sher

Blijf op de hoogte en volg

05 April 2018 | Nederland, Nederland

het gaat goed op mijn stage ik leer best veel bij over de ziektes van de clienten en hoe je de mensen helpt stimuleren nog dingen zelf te doen en helpen met optaan uit de stoel of ergens naartoe brengen of iets voor ze pakken ik merk ook dat ze veel zelf nog willen doen maar het soms niet lukt door hun ziekte soms lopen ze vast en dan moet je soms even iets voor doen zodat ze verder kunenn komen ik mocht ook een keer kijken hoe iemand naar de toilet ging en hoe je dan iemand ermee helpt dat was best vreemd maar de mensen vinden het niet meer raar die warderen de hulp ik vind het ook leuk met de mensen de dingen te doen en te praten het is vaak gezellig onder de clienten en de werkgevers.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

13 April 2018

Stage

13 April 2018

Alieren

13 April 2018

Stage

13 April 2018

Stage

13 April 2018

Stage ervaring

Actief sinds 16 Maart 2018
Verslag gelezen: 38
Totaal aantal bezoekers 2565

Voorgaande reizen:

16 Maart 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: