stage ervaring - Reisverslag uit Nederland, Nederland van klasb1b2 - WaarBenJij.nu stage ervaring - Reisverslag uit Nederland, Nederland van klasb1b2 - WaarBenJij.nu

stage ervaring

Door: esra

Blijf op de hoogte en volg

29 Maart 2018 | Nederland, Nederland

ik heb afgelopen 2 dagen stage gelopen en vind dat ik nu beter ben in mijn werkzaamheden dan toen in het begin. kan met de bewoners beter een praatje maken en voel mij meer op gemak, minder verlegen. 1 van de bewoners zijn erg ziek en ligt nu alleen maar im bed, vind het enorm leuk als ik aan haar voeding geef omdat ik er een fijn gevoel bij krijg.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

13 April 2018

Stage

13 April 2018

Alieren

13 April 2018

Stage

13 April 2018

Stage

13 April 2018

Stage ervaring

Actief sinds 16 Maart 2018
Verslag gelezen: 69
Totaal aantal bezoekers 2566

Voorgaande reizen:

16 Maart 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: